Długopis reklamowy. Gadżet potrzebny i używany.

Gadżety reklamowe szansą na promocję firmy? Jak najbardziej. Każdy przedsiębiorca, który wie, że w działaniach reklamowych potrzeba jest różnorodność, a reklama nie powinna być nastawiona tylko na zachęcenie ludzi, a więc, na wyciągnięcie od nich pieniędzy i sprzedanie towaru lub usługi, wie, jak istotne są gadżety reklamowe. To nic innego jak nośniki reklamy, których klient naszej firmy będzie używać, gdyż będą mu potrzebne. Jakie gadżety odniosą skutek reklamowy? Odpowiadając na to pytanie, warto wspomnieć o tym, że wiele zależy od indywidualnych sytuacji. W przypadku dużych firm i dużych kontrahentów, sprawdzają się dobre gadżety reklamowe, w przypadku mniej kluczowych klientów, czy też niewielkich firm, które nie chcą inwestować w gadżety zbyt wielu pieniędzy, sprawdzają się gadżety proste i tanie. Długopisy reklamowe, notesiki, magnesy na lodówkę, czy nieśmiertelne i popularne od lat kubki. Warto. Gadżet reklamowy, to nie tylko nośnik reklamy, choć to jego najważniejsza ce…
więcej...
  • 0

Lista mailingowa – reklama bezpośrednio do klienta

Istnieje wiele sposobów dotarcia z informacjami bezpośrednio do klientów. Jednym z nich jest zastosowanie listy mailingowej – czyli listy, na którą klienci się intencjonalnie zapisują, żeby otrzymywać na bieżąco informacje o firmie. Można w ten sposób na przykład przesyłać im najświeższe numery newslettera. Reklama firmy w internecie bardzo rzadko może się obejść bez tego rodzaju działań.Jak stworzyć listę mailingową i co na nią wysyłać?Podstawową kwestią, o jakiej koniecznie trzeba pamiętać przy tworzeniu listy mailingowej jest to, że bezwzględnie należy uzyskać zgodę klienta, żeby go na nią zapisać. Można to zrobić na wiele sposobów, jak na przykład: prośba o jej wyrażenie przy zakupach internetowych, czy odpowiednia adnotacja w zgodzie dołączonej do karty stałego klienta.Istotne jest to, aby na listę mailingową wysyłać w miarę interesujące i przydatne dla klientów informacje, dotyczące na przykład nowych usług, towarów, czy zmian w sposobie działania firmy. Jeżeli wysyłany j…
więcej...
  • 0

Zakładamy własną firmę

Niektóre osoby, które chcą rozpocząć przygodę z byciem przedsiębiorcą, zastanawiają się, czy założenie firmy jest trudne. Takie pytanie jest uzasadnione, ponieważ faktycznie trzeba wziąć pod uwagę kilka formalności, wizyt w urzędach, jednak zakładanie firmy, nie wiąże się z dużym obciążeniem i nie jest zbyt skomplikowane. Rejestracja działalności w CEIDGKiedy mamy pomysł i wybrane kody PKD, możemy zarejestrować naszą firmę. Najpierw trzeba utworzyć profil zaufany na portalu ePUAP i wypełnić wniosek ceidg-1, który jest jednocześnie wpisem do ewidencji. Umieszczamy w nim dane informacyjne kody PKD, które określają rodzaj naszej działalności i po pomyślnym zatwierdzenie wniosku Ministerstwo przekazuje informacje do Urzędu Skarbowego, ZUSu oraz GUS-u, a my możemy nazywać się już przedsiębiorcami od tej chwili. Możemy rozejrzeć się za dobrym biurem rachunkowym, które będzie dla nas wsparciem w rozliczeniu podatków, założyć konto firmowe oraz wyrobić pie…
więcej...
  • 0